در پی دستگیری تعدادی از نوکیشان مسیحی در
ورامین در یک کلیسای خانگی صاحب این خانه که هنگام برپایی جلسه دعا و پرستش در
منزلش حضور نداشته و در خارج از کشور به سر می برده است به کلانتری فراخوان شده
است.
در مورخه ۲۰آبان ۹۴ محمد مشعلچی برای پاره ای از
توضیحابه دلیل برگزاری مراسم مذهبی در منزلش به کلانتری ۱۵ جیتو احضار شده است.
این در حالی است که محمد مشعلچی در زمان
برگزاری کلیسای خانگی در منزلش در ایران نبوده است.
بنا به گفته همسر یکی از بازداشت شدگان با وجود
مراجعه خانوادههای این نوکیشان مسیحی به زندان اوین و رجاییشهر هیچگونه اطلاعاتی
از وضعیت آنان بدست نیامده است.
بنابر
همین گزارش با گذشت بیش از۱۰ روز اطلاعی از اتهامات و محل
نگهداری ۱۳ نوکیش مسیحی در دست نیست و هیچ
کدام از بازداشت شدگان تا این لحظه موفق به برقرری ارتباط با خانوادههای خود نشدهاند.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر