به دنبال انجام 24 عملیات انتحاری توسط گروه ها، اشرار وافراد انتحاری در منطقه جنوب شرقی و استان سیستان و بلوچستان واقع درمرز ایران و پاکستان سفیر پاکستان در همین مورد به وزارت خارجه ایران احضار شد.
این در حالی است که گروه "جیشالعدل" مسولیت کشته شدن سه مامور نیروی انتظامی ایران را در این منطقه بر عهده گرفته است.
حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزارت کشور ایران با تایید کشته شدن چهار سرباز و زخمی شدن چندین نفر در این درگیری ها و اشاره ای مختصر به چگونگی عملیات انجام شده در مرز پاکستان گفت در یکی از عملیات "اشرار آمده بودند تا پاسگاه را بگیرند اما با مقاومت مرزبانان روبرو شدند"،" همچنین روز چهارشنبه (۱۶ مهر) افراد مسلح به مرزبانان ایران حمله کردند"و "در روز بعد یعنی پنجشنبه نیز یک خودرو در برابر پاسگاه مرزبانی شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان منفجر شد".

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر