محمد بهشتی، بسیجی ۲۲ ساله ساکن جهرم که به دلیل فرو کردن چاقو در بدن زنان جهرمی بد حجاب دستگیر شده گفت:" از یک واعظ روحانی شنیده ام که خون زنان بدحجاب مباح است"
در پی انتشار خبر دستگیری این جوان در شهر جهرم استان فارس به اتهام چاقو زدن به چند زن، به نظر می رسد این جنایت نیزمانند اسید پاشی بر سر وروی زنان بد حجاب مساله ای شخصی است و ارتباطی با سیاست های معمول جمهوری اسلامی و دیدگاه برخی جناح های موجود در بدنه دولت ندارد.
محمد رضا رضایی، نماینده جهرم روز یکشنبه گذشته در مجلس گفت: "انگیزه ضارب جهرم کاملا شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نداشته است". وی در ادامه سخنانش گفت :"پدر ضارب، که یک پاسدار در بسیج جهرم است و بعد از اطلاع از ارتکاب جرم فرزندش او را تحویل قانون داده است".
این در حالی است که پاشیدن اسید بر روی مردم ایران دردیگر شهرهای ایران همچنانادامه دارد و طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر حمله با چاقو به ۶ زن در شهر جهرم، منتشر شده است. بر اساس گزارشهای منتشر شده، ۵ نفر از این زنان دانشجو بودهاند.
مبارزه با بد حجابی که از اصول بنیادین تفکر اسلامی است از سرلوحه های راهکاری بسیج و از تحققات شعار امر به معروف و نهی از منکر است. چنانچه در سال گذشته اختصاص بودجه های کلان برای این امر در نهادهای رسمی دولت جمهوری اسلامی به یژه بسیج، چشمگیر و قابل توجه بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر