۱۳۹۳ آبان ۲۱, چهارشنبه

تایید ارسال نامه از سوی اوباما به علی خامنه ای




علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در یک مصاحبه خبری ارسال نامه از سوی باراک اوباما به علی خامنه ای را تایید کرد.
وی همچنین از مفاد این نامه ها خبر داده و اعلام کرد که در نامه  یاد شده رییس جمهور ایالات متحده بر اشتراک منافع دو کشورایران و آمریکا  در مبارزه با گروه داعش تاکید داشته اند.
چندی پیش مجله "وال استریت ژورنال"  گزارشی را منتشر کرد که نشان می داد باراک اوباما در گذشته نامه ای محرمانه به رهبر جمهوری اسلامی ایران ارسال کرده.
تاکنون هیچ عکس العملی از سوی اوباما مبنی بر تایید یا رد وجود این نامه ها بیان نشده است. این سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حالی گفته شده است 
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، اوباما در این نامه خواستار جست و جوی توافق در مورد برنامه هسته ای ایران شده است .

هیچ نظری موجود نیست: