۱۳۹۳ آبان ۲۶, دوشنبه

ناامیدی واشنگتن از تعامل ایران با آژانس درآخرین مذاکرات هسته ای

ناامیدی واشنگتن از تعامل ایران با آژانس درآخرین مذاکرات هسته ای
http://www.radioshahrvand.com/
در حالی که شمارش معکوس برای پایان گفتگوهای اتمی آغاز شده است جمهوری اسلامی ایران در آخرین زمان های باقیمانده با اجرای سیاست های چند پهلو واشنگتن را از برقراری توافق با شش قدرت جهانی نا امید کرده است.
سوم آذر زماه روزی است که هیات‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۵ برای آخرین مذاکره در وین گرد هم خواهند آمد.
این در حالی است که "لورا کندی"نماینده آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته است:" ایالات متحده از میزان همکاری تهران با بازرسان آژانس ناامید شده است".
کندی که در یک مصاحبه خبری با خبرنگاران سخن می گفت افزود:" واشنگتن از این که تهران تاکنون نتوانسته است در زمینه ادعاهای مطرح شده درباره فعالیت‌های احتمالی هسته‌ای با ابعاد نظامی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تعامل سازنده‌ای شود، ناامید شده است".
پیشتر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اعلام کرده است که تحقیقات برای راستی‌آزمایی ادعاهای مطرح شده درباره ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران  پیشرفت چندانی نداشته است و به نتیجه‌ روشنی نرسیده است.
توسط مهرداد مقدسی

هیچ نظری موجود نیست: