۱۳۹۳ آبان ۱۷, شنبه

عدم انتشار بیش از ۴ هزار نشریه مجوزدار در ایران



محمود اسعدی، دبیر همایش مدیریت رسانه  در ایران روز شنبه، ۱۷ آبان اعلام کرد بیش از ۴ هزار نشریه مجوزداراجازه انتشار ندارند.
این خبر در آغاز به کار بیستمین نمایشگاه مطبوعات جمهوری اسلامی در تهران توسط ستاد خبری نمایشگاه، اعلام شد.
در نمایشگاه یاد شده حدود ۵۶ غرفه به موسسه‌ها و روزنامه‌ها اختصاص داده شده است.

چگونگی فعالیتهای رسانه‌ایی انجام شده در این نمایشگاه نه از فقر فرهنگی بلکه  خبر از ضعف وعدم توانایی کار روزنامه نگاری در ایران را می دهد.
این در حالی است که  ۶ هزار نشریه در ایران مجوز انتشار دارند اما تعداد روزنامه‌های حاضر در این دوره ۳۲ و شمار موسسه‌های مطبوعاتی ۲۴ غرفه بیشتر نیست یعنی بیش از دو سوم نشریه‌ها تعطیل هستند و یا اجازه انتشار ندارند.

هیچ نظری موجود نیست: