۱۳۹۳ شهریور ۱۸, سه‌شنبه

'جیش العدل' مسوولیت حمله به پاسگاه مرزی سراوان را به عهده گرفت - خبر تکمیلی



عکس ها تزیینی می باشند
توسط مهرداد مقدسی
گروه جیش العدل با صدور بیانیه ای مدعی شده که در جریان حمله به پاسگاه مرزی سراوان  در سیستان و بلوچستان  یک خودروی حامل مواد منفجره را "با استفاده از کنترل از راه دور" در داخل پاسگاه منفجر کرده است.
این گروه در بیانیه خود  از آتشبار سلاح های سنگین و نیمه سنگین خود بر پاسگاه سراوان  خبر داده است.
این در حالی است که نه گروه جیش العدل و نه سپاه پاسداران در بیانیه  و اطلاعیه های منتشر شده توسط آنها از کشته یا زخمی شدن نیروهای خود سخنی به میان نیاورده اند.

هیچ نظری موجود نیست: