احمد علمالهدی، امام جمعه مشهد اعلام کرد که، کسی که دستور داده در ایران از اینترنت پرسرعت استفاده نشود علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی است.
علم الهدی ضمن حمله به وزارت ارتباطات این وزارت خانه را بزرگترین آفت در کشور دانست وی با اشاره به پهنای شبکه اینترنت افزود: "ھمین حرکتھا در وزارت ارتباطات دارد اوضاع اینترنت را به ھم میریزد."
او افزود: رھبری دستور دادند که از افزایش سرعت اینترنت پرھیز شود با این حال شاھد این ھستیم که دستورالعمل ایشان را زیرپا گذاشتند و اینترنت امروز در جیب ھمه بچهھا قرار دارد و این خود به تنھایی باعث توسعه فحشا در جامعه است.
ایران در این روزها موضوع افزایش سرعت اینترنت با مخالفت نیروهای سنتی و مراجع دینی روبهرو شده است.حتی نمایندگان مجلس وزیر ارتباطات را در صورت افزایش سرعت اینترنت تهدید به استیضاح کردند.
اینترنت با سرعت مناسب و بدون فیلتر از کمترین موارد حق هر شهروندی است که در جمهوری اسلامی با بهانه های مختلف حتی از این حق طبیعی جلوگیری می شود
.
.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر