http://www.radioshahrvand.com/
توسط مهرداد مقدسی
علی دایی روز دوشنبه ۱۵ سپتامبر در گفت و گو با برنامه تلوزیونی نود گفت:" برکناریش از مربیگری تیم ملی ایران پس از باخت به سعودی در ورزشگاه آزادی ، به دستور مستقیم محمود احمدی نژاد بوده است".
این مربی پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه گفت:" دلیل اصلی برکناری من این بود که گفتند باید در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد باشید که من نپذیرفتم و برکنار شدم"!
علی دایی که روی خط تلفنی برنامه نود آمده بود تا درپاسخ به صحبت های حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره پرسپولیس پاسخگو باشد در واکنش به اظهارات فردوسی پور پیرامون برکناری اش از تیم ملی گفت: "اینکه شما یکطرفه عنوان می کنید احمدی نژاد مرا سرمربی تیم ملی کرد درست نیست.آقای احمدی نژاد من را برکنار کرد، اما من از سوی آقای علی آبادی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم."
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه، حتما علی آبادی با دستور مستقیم رییس جمهور شما را سرمربی تیم ملی کرده گفت: "اصلا اینطور نیست. آقای کفاشیان به من اس ام اس داد که آقای مهندس با شما کار دارد و بعد هم ایشان به من گفتند که شما سرمربی تیم ملی هستید. اما برکناری من با دستور مستقیم احمدی نژاد بود."
دایی در رابطه با این که چرا دست به افشاگری اینچنین زده و چرادر این چند سال سکوت کرده گفت: "برای اولین و آخرین بار میگویم. دلیل اصلی برکناری ام از تیم ملی این بود که به من گفتند باید در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد باشم اما من قبول نکردم و آقایان مرا برکنار کردند."
بازیکن ومربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: "من از مردم که مرا تحمل کردند، حلالیت میطلبم. صحبتهایی که میکنم به معنای این نیست که بخواهم خود را تبرئه کنم. اطمینان دارم که ما هم ایراد داشتیم و من سهم خودمان را در نتایج قبول دارم ولی باید بعضی مسایل روشن شود."

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر