۱۳۹۳ مرداد ۲۷, دوشنبه

کشته شدن یک کارگر بر اثر حمله ماموران سد معبر شهرداری تهران


http://www.radioshahrvand.com/نوشته شده توسط  
کشته شدن یک کارگر بر اثر حمله ماموران سد معبر شهرداری تهران
کارگری که بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران گشت سد معبر منسوب به ناحیه ۴ منطقه ۴ شهرداری تهران به مدت یک هفته در بیمارستان بستری شده بود، سرانجام روز پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه در بیمارستان نورافشار تهران جان باخت.
فاطمه ابراهیمی، همسر علی چراغی امروز ۲۷ مردادماه گفت که همسرش پیشتر خیاط بود، اما به تازگی در دفتر کارگاه ساختمانی یکی از نزدیکانش مشغول به کار شده بود.
ابوالفضل چراغی، پسر ۱۴ ساله این کارگر در خصوص روز حادثه به خبرگزاری کار ایران گفته "من و پدرم سوار بر وانت کنار خیابان در حال حرکت بودیم که ناگهان یک وانت سد معبر ناحیه چهار منطقه ۴ مقابل ماشین ما پیچید و راه را بست. چهار ماموری که از اتومبیل پیاده شدند از پدرم خوستند که پیاده شود. من به درخواست پدرم در وانت ماندم و از داخل مکالمه آن‌ها را می‌شنیدم. یک مامور به پدرم گفت که وانت توقیف است. پدرم اصرار داشت که شما حق توقیف ماشین را ندارید و باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیریم."
پدرم شروع به تماس با پلیس کرد که در این هنگام چند مامور همزمان با پدرم درگیر شدند و یکی از آنان از پشت دست های پدرم را گرفت و سایرین مشغول ضرب و شتم او شدند. هنگامی که من مشغول پیاده شدن از ماشین بودم دیدم که یکی از ماموران با «پنجه بکس» به سمت چپ سر پدرم ضربه‌ای وارد کرد و پدرم به زمین افتاد. من قصد نزدیک شدن به پدرم را که بی‌هوش روی زمین افتاده بود را داشتم اما ماموران به گمان اینکه پدرم تمارض می‌کند ضربه‌ای به من زدند و اجازه نزدیک شدن به پدرم را ندادند اما بعد از دخالت کسبه محل، هر چهار مامور سوار بر وانت از صحنه گریختند.
به گفته ابوالفضل، شاهدان زیادی در صحنه بودند اما جرات مداخله نداشتند ولی با دیدن گریه ابوالفضل با پلیس ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفته و علی را به بیمارستان امام حسین منتقل می‌کنند.
فاطمه ابراهیمی، زن ۳۱ ساله‌ای که از این پس سرپرستی چهار فرزندش را بر عهده خواهد داشت در پایان گفتگو از مسوولان شهرداری تهران پرسید: «چرا باید این اتفاق بیافتد؟ چرا باید با علی مانند مجرمان رفتار کنند؟»

هیچ نظری موجود نیست: