۱۳۹۳ مرداد ۲۳, پنجشنبه

انتقال بی دلیل زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین به قرنطینه


انتقال بی دلیل زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ اوین به قرنطینه
http://www.radioshahrvand.com/
نوشته شده توسط  
۵۰ نفر از زندانیان سابق ۳۵۰ به قرنطینه بند ۷ اوین که چندی قبل از بند ۳۵۰ به بند ۷ منتقل شده بودند، بار دیگر جا به جا شدند و این بار به قرنطینه این بند منتقل شدند.
قرنطینه، بخش هایی از زندان ها هستند که معتادان به مواد مخدر، در هنگام شروع دوره حبس خود در آنجا نگهداری می شوند. این بندها شرایط بهداشتی و رفاهی بدتری نسبت به سایر بندها دارند. هنوز دلیل انتقال این ۵۰ زندانی به قرنطینه بند ۷ اوین مشخص نیست.
جا به جایی این زندانیان بار دیگر در پی تصمیمی یک جانبه، بی منطق و غیرانسانی از سوی مسوولان صورت گرفته است.انتقال اخیر زندانیان به بخش قرنطینه "باعث فشار و اضطراب روحی سنگین به زندانیان و خانواده هایشان شده است."
پیشتر ۲۸ فروردین امسال، ماموران امنیتی به زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین حمله کرده و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.مسوول اصلی این حمله پس از ۴۸ ساعت توسط رییس قوه قضاییه به منصب بالاتر ترقی یافت.

هیچ نظری موجود نیست: