بیش از دو سال است که سعید عابدینی صرفا به خاطر ایمان مسیحی خودش در ایران زندانی است. در این مدت همسر او نغمه عابدینی چندین بار سعی کرده ازراه های مختلف حکم آزادی همسر خود را بگیرد و او را به خانه خود باز گرداند، اما دولت ایران تا کنون هیچ گونه همکاری با او نداشته است.
حتا رییس جمهور ایالات متحده، باراک اوباما ازهمتای خودش رییس جمهوری ایران حسن روحانی خواهان آزادی سعید عابدینی شده است او همچنین نگرانی خود را نسبت به سلامت و وضعیت بد جسمانی سعید عابدینی ابراز کرده بود اما رییس جهموری ایران هیچ عکس العمل خاصی نسبت به این مساله نشان نداده است.
چندی پیش نغمه عابدینی در برنامه تلویزیونی فاکس نیوز حاضر شده و با نمایش ویدویی از دو فرزندش که با اندوه و نا امیدی بسیار از باراک اوباما کمک میخواهند تا پدر آن ها را به خانه بازگرداند، تلاش جدیدی برای آزادی همسر خود را آغاز کرده است.
این در حالی است که در سال های اخیرنه تنها فشاروآزار و اذیت نسبت به شهروندان مسیحی درایران کمتر نشده است بلکه با روی کار آمدن میانه روان ودر راس آن حسن روحانی شاهد فشار روز افزون دولت جمهوری اسلامی بر مسیحیان ایران هستیم .
چندی پیش نغمه عابدینی در برنامه تلویزیونی فاکس نیوز حاضر شده و با نمایش ویدویی از دو فرزندش که با اندوه و نا امیدی بسیار از باراک اوباما کمک میخواهند تا پدر آن ها را به خانه بازگرداند، تلاش جدیدی برای آزادی همسر خود را آغاز کرده است.
این در حالی است که در سال های اخیرنه تنها فشاروآزار و اذیت نسبت به شهروندان مسیحی درایران کمتر نشده است بلکه با روی کار آمدن میانه روان ودر راس آن حسن روحانی شاهد فشار روز افزون دولت جمهوری اسلامی بر مسیحیان ایران هستیم .
شاید بعد از چند سال تلاش نغمه عابدینی و باراک اوباما، سعید عابدینی که یک کشیش ایرانی آمریکایی هست آزاد شده و به خانه خود برگردد، اما تکلیف آن همه زندانی و جفا دیده دیگر که در زندان هستند و کسی را برای کمک ندارند چه میشود؟
سعید عابدینی ، عضو کلیسای جماعت ربانی مرکزدر ایران است که در نیمه اول سال 1392 بدون ارایه هیچ دلیلی تعطیل شده است.
در همین راستا کلیساهای بسیاری بسته شده و آزار و اذیت گسترده شهروندان مسیحی توسط مقامات دولتی ادامه دارد و هر ساله چندین مسیحی تنها به خاطراعتقادات و باورهای خود مجبور به ترک خانه و کاشانه و حتا میهن خود شده و آواره کشورهای دیگر میشوند.
در همین راستا کلیساهای بسیاری بسته شده و آزار و اذیت گسترده شهروندان مسیحی توسط مقامات دولتی ادامه دارد و هر ساله چندین مسیحی تنها به خاطراعتقادات و باورهای خود مجبور به ترک خانه و کاشانه و حتا میهن خود شده و آواره کشورهای دیگر میشوند.
درخواست قلبی تمام ما ایمانداران از خداوند این است که دیگر شاهد اذیت و آزار عابدینی ها و دیگر ایماندارانی که گاها حتی اسم آن ها را نمیشنویم نباشیم. پس بیایید همگی برای ایران و ایماندارانش یکدل و یکصدا در دعا باشیم.
به نقل از: مسیحیت راهی برای نجات

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر