http://www.radioshahrvand.com/
توسط : مهرداد مقدسی
در پی کشف مقداری مهمات جنگی در یک خانه در حال باز سازی در تهران، علی اصغر ناصر بخت، معاون سیاسی - انتظامی فرماندار تهران گفت: "این مهمات پس از آن کشف شد که چاه این ساختمان قدیمی ریزش کرد".
او همچنین اظهار کرد: "این مهمات در محل چاه پنهان بوده و به صورت غیرمجاز نگهداری میشده است".
این مهمات قدیمی بوده و به احتمال زیاد متعلق به سال ۱۹۳۵ یعنی ۷۹ سال پیش می باشند و محل کشف آنها در خیابان شهید فکوری در مرکز تهران و به موازات خیابان فاطمی گزارش شده است.
در ابتدا ناصر بخت به نوع مهمات کشف شده اشارهای نکرده است ولی مقامات مسوول ساعاتی بعد گفته اند، جنگ افزارهایی مثل گلوله خمپاره که مربوط به حدود سی سال پیش است، همچنین ۲۰ گلوله مرمی و ۴۴ گلوله توپ در بین کشفیات دیده شده است.
بنا به گفته معاون فرمانداری تهران: "ساکنان ساختمانهای اطراف از محل تخلیه شدهاند و یک تیم تخصصی درحال انجام فعالیت در محل هستند".
او همچنین اظهار کرد: "این مهمات در محل چاه پنهان بوده و به صورت غیرمجاز نگهداری میشده است".
این مهمات قدیمی بوده و به احتمال زیاد متعلق به سال ۱۹۳۵ یعنی ۷۹ سال پیش می باشند و محل کشف آنها در خیابان شهید فکوری در مرکز تهران و به موازات خیابان فاطمی گزارش شده است.
در ابتدا ناصر بخت به نوع مهمات کشف شده اشارهای نکرده است ولی مقامات مسوول ساعاتی بعد گفته اند، جنگ افزارهایی مثل گلوله خمپاره که مربوط به حدود سی سال پیش است، همچنین ۲۰ گلوله مرمی و ۴۴ گلوله توپ در بین کشفیات دیده شده است.
بنا به گفته معاون فرمانداری تهران: "ساکنان ساختمانهای اطراف از محل تخلیه شدهاند و یک تیم تخصصی درحال انجام فعالیت در محل هستند".

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر