http://www.radioshahrvand.com/
نوشته شده توسط حیدر عباسی
با شروع موج جدیدی از فشارها بر مسیحیان ایران در هفته های گذشته، گزارش شده دوتن دیگر از نوکیشان مسیحی در تهران به اسامی "مهدی وزیری" و "امیر کیان" بازداشت شده اند.
با تعطیلی کلیساها مسیحیان خانه های یکدیگر را جهت پرستش به کلیساهای خانگی تبدیل کرده اند، برهمین اساس چندی پیش ماموران امنیتی با هجوم به یک کلیسا ی خانگی در تهران، دو تن از نوکیشان مسیحی را بازداشت نمودند.
این دو نفر در مورخه سه شنبه ۲۰ مرداد ماه (۱۲ اگوست ۲۰۱۴) در ساعت ۶ بعداز ظهر در حوالی خیابان آذربایجان در یک کلیسای خانگی توسط ماموران لباس شخصی وابسته به نیروهای اطلاعات دستگیر شده اند.
"مهدی وزیری" ۲۸ ساله گرافیست و "امیر کیان" ۲۷ ساله هنرمند و فارغ التحصیل رشته موسیقی می باشد.
همچنین پس از این حادثه خانواده بازداشت شدگان با پیگیری های فراوان برای چندین روز از محل نگهداری فرزندان خود بی خبر بودند و نمی دانستند ماموران آنها را به کجا انتقال دادند.
پس از انقلاب جمهوری اسلامی به رهبری روح اله خمینی بسیاری از جمعیت مسیحیان از کشور کوچ کرده و حتی تعدادی از رهبران کلیسا توسط نیروهای امنیتی به طرز فجیعی کشته شدند.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر