http://www.radioshahrvand.com/
توسط : مهرداد مقدسی
لوئی گومرت از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در صحن کنگره ضمن اشاره به درگیری های اخیر حماس و ارتش اسراییل خطاب به رییس این نهاد قانونگذار گفت: در حال حاضر اسراییل برای رسیدن به صلح مبارزه میکند و مقامات آن با گروهی درگیر اند که کودکاشان را با استفاده از کمکهای ارسالی ما، برای متنفر بودن از یهودیها و اسراییلیها آموزش میدهند؛ آنها خیابانهایشان را به یاد کسانی که مردم بیگناه را می کشند نامگذاری میکنند.
نماینده تگزاش در مجلس نمایندگان آمریکا افزود: الان وقت آن است که از ارسال حتی یک سنت کمک به پشتیبانان و حامیان حماس جلوگیری کنیم.
وی در پایان از سخنان خود اینگونه نتیجه گرفت: الان موقع بمباران تاسیسات هستهای ایران است؛ حتی اگر خودمان هم قصد جلوگیری از ساخت سلاح اتمی در ایران را نداریم، باید اجازه بدهیم که اسراییل این حمله را انجام دهد تا یک دوست از خطر رهایی یابد، یک دوست دوست دیگر را در معرض نابودی قرار نمی دهد.
آ«گومرت» که از ایالت تگزاس به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافته، پیش از این نیز از پیشتازان تصویب قطعنمه 1553 این نهاد مشهور به قطعنامه "توسل" اسراییل به تمام روشهای ضروری ازجمله توسل به اقدام نظامی علیه ایران بود.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر