۱۳۹۳ مرداد ۴, شنبه

فراخوان یک شهروند مسیحی به زندان عادل آباد شیراز


فراخوان یک شهروند مسیحی به زندان عادل آباد شیراز
http://www.radioshahrvand.com/
توسط : مهرداد مقدسی
چهار شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ نوکیش مسیحی مهدی امرونی از اعضای کلیسای ایران جهت گذراندن دوره محکومیت خود به مدت ۲سال و نیم فرا خوانده شده است.
این در حالی است که چندی است که مسیحیان و خادمان کلیسا درایران تحت فشار مضاعف قرار گرفته اند.
به عنوان نمونه می توان به بازداشت و بی اطلاعی از وضعیت اعضا کلیسای ایران کشیش متیاس "سید عبدالرضا علی حق نژاد" و دو مهمان این شهروند مسیحی به نام های سروش سرابی و محمد روغن گیر در بندرانزلی توسط ماموران وزارت اطلاعات اشاره نمود.
احضار اعضای کلیسا و تهدید آنان به از دست دادن شغل هایشان و همینطور محرومیت از تحصیل و یا ربودن آنان از محل کار و یا تحصیل از جمله این فشارها بر جامعه مسیحی ایران می باشند.
در همین راستا سازمان بين‌المللی درهای باز در گزارش سالانه خود در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده است که فشار بر مسيحيان در سراسر جهان در اين سال افزايش يافته است. در اين ميان ايران از نظر آزار و اذيت مسيحيان در ميان ده کشور اول است ودارای رتبه نهم می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: