توسط : مهرداد مقدسی
روح اله حسینیان، نماینده مردم تهران، با تایید شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری نماینده مردم تهران گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به محمدحسن ابوترابی فرد رییس این هیات ارایه شده است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درتشریح اهداف شکایت نمایندگان از مطهری افزود: این اقدام با هدف تغییر رویکرد مطهری از سوی نمایندگان صورت گرفته است.
بعد از اظهارات علی مطهری نماینده تهران در نجفآباد در خصوص رفع حصر، برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند. نمایندگان این اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شان نمایندگیاش دانسته و به همین خاطر از وی شکایت کردند.
این در حالی است که در برخی روزنامه های صبح امروز ایران، اشاره به ممنوع البیانی علی مطهری نیز شده است.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر