۱۳۹۳ تیر ۲۴, سه‌شنبه

ممنوع التصویر شدن هنرمندانی که از برزیل بازگشتند


http://www.radioshahrvand.com/نوشته شده توسط  تعدادی از بازیگران و هنرمندان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی که برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال به برزیل سفر کرده بودند "ممنوع‌التصویری" شده اند.
طبق گزارش های رسیده که این هنرمندان "پس از بازگشت به ایران برای حضور در چند برنامه تلویزیونی دعوت شده‌اند که در لحظه آخر حضور آن‌ها در این برنامه‌ها لغو شده است."
گویا علت ممنوع‌التصویر شدن این هنرمندان بحث‌هايی مثل شلوارك پوشيدن، سيگار كشيدن و گرفتن عكس يادگاری ‌زننده‌ بوده است.
محمدرضا شریفی‌نیا، مهراب قاسم‌خانی، محسن تنابنده، رضا یزدانی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، لیندا کیانی، نرگس محمدی و امیرحسین صدیق از جمله هنرمندان و بازیگرانی بودند که با سرپرستی جواد‌ هاشمی راهی برزیل شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: